Tervetuloa lukemaan blogia elävästä elämästä.

Sivut

maanantai 2. heinäkuuta 2012

Tupakoinnin lopetus yritys #7498650362

Nooh, siinäpä se otsikossa tuli ilmaistua.. Aamutupakalla päätin, että tämä oli nyt viiminen.. Käytännössä olen siis kuin perseelle ammuttu karhu loppu kesän, älkää astuko lähistölle. Terassille ei voi mennä, ku siellä EI VOI istua polttamatta.. Alkoholia ei voi nauttia, kun siihen on aina mun yritykset kariutunut.. "Kyllä sitä nyt kännissä voi yhden polttaa.." ja yhdestä onkin tullut kaks tai kymmenen ja seuraavana päivänä on sama linja jatkunut..

Eli nähdään puolen vuoden kuluttua jos olen silloin vielä hengissä.. Lukitsen itseni nyt neljän seinän sisään, jotta en aiheuta ympäristövahinkoja..

3 kommenttia:

  1. hahahha :D wouldnt like living with you ! ainakaa tällä hetkellä kun olet tupakoimatta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä nyt :) Tää on sujunut toistaiseksi melko kivuttomasti :) Mä oon TOOOOSI ylpee itestäni :D Niko lähtiki reissuun neljäks päiväks, mistäköhän mahtaa johtua? :P Joonalle ei viitsi kärtytä ku ei se sitä viel tajuu et mistä se johtuu, niin täälläpä kiukkuilen ihan itekseni :)

      Poista
  2. Kokeile sähkötupakkaa ja yritä sen avulla lopettaa tupakointi kokonaan. Tiedän monia joilla se on todellakin toiminut !

    VastaaPoista