Tervetuloa lukemaan blogia elävästä elämästä.

Sivut

perjantai 23. elokuuta 2013

Uutta ja ihanaa..

Mulla on tässä pari päivää ollut mieli jostain syystä maassa. Tainnut tuo arki hiukan viedä voimia kun pitkästä aikaa on täytynyt aikaisin aamulla herätä ja elämä tuntuu jotenkin päivästä toiseen samanlaiselta rullaamiselta.

Arvatkaapas vaan mikä mun päivää tänään piristi? LASTENVAATTEET!!

Aamulla oli sen verran vilpoista, että saatii vetää päälle Polarn O. Pyretin windfleecehaalari Meealle. Pieniä ihanuuksia syksyn tulossa on se että käytössä olevien vaatteiden arsenaali laajenee.. :D

Meeaki näyttää ihan masentuneelta :D

Päivällä sain sitten tekstiviestin Postilta, että mulle on paketti tullut. En todellakaan osannut sitä vielä odottaa. Emännöin tiistaina Nosh Organics lastenvaatekutsuja täällä meillä ja silloin siis tilasin kummallekkin muksulle muutamia vaatteita. Ja tänään ne oli jo Postissa! No, pakkohan ne oli heti käydä hakemassa - ja kokeilla :)
Nyt sitten odotellaan vaan lisää viileitä ilmoja, koska näköjään tilasin pelkkää velouria :D



Ihania velourvaatteita syksyyn ja talveen <3

Nämä ruskeat housut tilasin ihan vain tuota jo aiemmin ostamaani norsu-bodya varten.
Värit ei täsmänneet ihan niin hyvin kuin olisin halunnut, mutta saa luvan kelvata.
(Housut ei oo luonnossa ihan noin tummat)
Tyypilliseen tapaani mun piti ostaa myös jotain hillottavaa tulevaisuutta ajatellen.
Eli meealle sama "huppari"takki kuin Joonalla vihreänä ja tumman liilat housut.

Oon kyllä enemmän kuin tyytyväinen niin vaatteisiin kuin nopeaan toimitukseenkin! Kiitos Nosh! :D

ps. Laitetaan nyt tähän postaukseen vielä yks kuva, mun vähän aiemmin tekemistä ale-ostoksista. Nämä on vielä kummallekkin isot, mutta tulevat käyttöön.. sitten joskus :)

Omppuja by Småfolk <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti