Tervetuloa lukemaan blogia elävästä elämästä.

Sivut

perjantai 7. kesäkuuta 2013

Tänään tapahtunutta..

Noi muuttolaatikot ei tunnu purkautuvan ajatuksen voimalla.. Mun idea oli purkaa pari laatikkoa päivässä, mut tänään se ei kyl toteutunu. Vähän sain purkkeja ja purnukoita laitettua vessan kaappiin, mutta sit meni hermo ku ei ne tuntunu sinne mahtuvaan mitenkään päin järkevästi. Säilytystila on kyl sellanen asia mitä tässä asunnossa vois olla ehdottomasti enemmän. Toisaalta en tiedä voiko sitä tällaisen tavaramäärän kanssa olla koskaan riittävästi..

Sen sijaan sain muutaman rikkaruohon kitkettyä tuolta pihalta. Mun omalta pihalta. :) Äiti kävi poppoonsa kanssa keskiviikkona ja vei mut puutarhalle valikoimaan kukkia ja istuttikin niistä osan jo mulle valmiiksi. Tänään sain sit loputkin kukat multaan. Toiseen päähän pihaan aloittelin tänään tekemään kasvimaata. Siellä kasvaa jo edellisen asukkaan istuttamat mansikat. Niissä on jo ihan kiitettävästi kukkiakin, eli ehkä jotain satoakin saattais olla tulossa. Sitä innolla odottelen. Lisäksi olen tässä miettinyt, että mitä muuta sinne voisin jo tänä kesänä laittaa kasvamaan. Mikä ehtis vielä kasvaa siemenestä ja ostaisinko jotain taimia..? Ehkä mä räpsin sit kuviakin tosta jossain vaiheessa.. Suuren muutoksen toi koki jo ihan ruohonleikkauksella, kun muistutti lähinnä viidakkoa silloin ku muutettiin. Ja annettakoon anteeksi minulle, ettei kämppä ja puutarha ole vielä ihan loistokunnossa kun viikko on vasta tässä majailtu. (Matkalaukutkin mulla lojuu pitempään purkamatta reissusta paluun jälkeen..)

Kävi mulla täällä vähän vieraitakin tänään. Se on aina mukavaa. Aika kuluu huomattavasti paremmin kun on seuraa. Nämä päivät olis muuten hiukan puuduttavia pelkästään Meean kanssa viettää kun Joona on isänsä luona kesälomaa viettämässä ja tulee kotiin vasta ensi viikon sunnuntaina. Sit voi sanoo, et päästään oikeesti kesälomanviettoon; eli uimarannoille, puistoihin jne. Meea-raukka ei niistä vielä hirveesti ymmärrä ja siksi meidän ulkoilut on vaunulenkkejä ja pihan laittoa pelkästään. Olen niin tottunut siihen, että Joonan kanssa voi ja pitääkin touhuta kokoajan jotain niin tuntuu, etten osaa nyt nauttia tästä "rauhasta" kun ehkä pitäisi. Ehkä "rauha" ei vaan ole mua varten.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti