Tervetuloa lukemaan blogia elävästä elämästä.

Sivut

lauantai 8. kesäkuuta 2013

Huono äiti

Lapsi on vasta vajaa 3kk ja tämä mamma on lähdössä jo toista kertaa terassille. Hyi hyi. Pieni tauko tekee pelkkää hyvää ja oonhan mä normisti lapsessa kiinni 24/7, että sallittakoon tämä minulle, mutta voi tätä monet katsoa pahallakin. Itse olen kuitenkin päättänyt olla kantamatta asiasta huonoa omaatuntoa ja rentoutua parhaani mukaan. Isänsä hoiviinhan Meea kuitenkin jää, että eiköhän se ole ihan yhtä hyvä ku äitikin :) Maitoa löytyy pakkasesta ja kun syötän neitokaisen ennen lähtöäni niin tuskimpa tuo on ennen aamua syömässä kuitenkaan. Isi saa kyllä hoitaa aamusyötön pakastimen antimilla, koska mä oon suunnitellu huomen aamullanukkuvani pitkään :) Vaikkakaan tarkoitus ei ole riekkua kaupungilla koko yötä..

En oo tainnutkaan mainostaa, et oon hurahtanut (kalliisiin) lasten vaatteisiin ihan totaalisesti. Tietyt merkit kuten Polarn O.Pyret, Villervalla, Maxomorra, Molo, jne.. tarttuu lähes laitaa lukien mukaan kirppiksiltä, jos on edes suht inhimilliseen hintaan hyväkuntoisia ja sopivan kokoisia vaatteita tarjolla.. Sitten on nyt uutuutena nämä Facebook-kirppikset.. Aah mikä ihana löytö.. Rahat saa tuhlattua kirppiksille ihan kotoa käsin. Tykkään kierrätys ajatuksesta ja näissä merkkivaatteissa mua viehättää ulkonäön lisäksi se, että ne ovat kestävämpiä laadultaa kuin halvat lasten vaatteet. Meea nyt ei vielä vaatteita kovinkaan kuluta, kuten ei muutkaan vauvat ja siksi vaatteita löytyykin reilusti käytettynä. Joonan ikäiselle löytöjen teko vaatii jo huomattavasti enemmän. Näiden vaatteiden jälleenmyyntiarvo on tietysti myös paljon parempi kuin halpisvaatteilla. Enimmäkseen meillä on tietysti ihan näitä "halpisvaatteita", mutta muutamia ihanuuksia olen sitten kummallakin lapselle hankkinut myös uusina. Nyt uusimpana löytönä minulle Nosh Organics. Tykkään niiden värikkäistä kuoseista ja ei se miinusta ainakaan ole, että ne on valmistettu luomumateriaaleista. Saa sitten ostettua sen hyvän omantunnonkin kaupanpäälle :D Nooh, nyt on sitten Noshin mallisto vaihtumassa ja satuin törmäämään Facebookissa (yllätys, yllätys) erään jälleenmyyjän myyvän mallikappaleitansa alennetuin hinnoin.. No saatoinpa sortua laittamaan tarjouksia muutamista taas menemään vaikka just taisin eilen itselleni luvata, että nyt pidän taukoa shoppailusta.. Mutta miten voi tälläista tilaisuutta vastustaa..? ja jos ostaa ALEsta niin sehän on vähän ku laittais rahaa pankkiin, eikö? :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti